کدام مرورگر بهتر است ؟؟؟

.

 

این مسابقات در ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر به وقت محلی و بعد از کنفرانس CanSecWest شروع شد که در ۹-۱۱ مارس در شهر ونکوور کانادا برگزار شده بود.

به گزارش ماهر، یک گروه از یک شرکت امنیتی فرانسوی اولین افرادی بودند که جایزه ۱۵ هزار دلاری را با نفوذ به مرورگر سافاری برنده شدند. این نفوذ در شرایطی اتفاق افتاد که اپل صبح همان روز ۵۷ آسیب پذیری بسیار خطرناک را برطرف کرده بود.

 

این اولین بار است که در چهار سال گذشته مرورگر سافاری در دام شخصی غیر از چارلی میلر (تحلیلگر امنیتی صاحب گروه امنیتی مستقل به نام ISE)، افتاده است. وی یکی از نویسندگان کتاب The Mac Hackers Handbook نیز می باشد. وی برنده این مسابقان در سال های ۲۰۰۸، ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ است.

مرورگر IE8 مایکروسافت نیز پیش از همه توسط Stephen Fewer صاحب شرکت امنیتی Harmony Security مورد نفوذ قرار گرفت. وی برای این کار توانست از سد حالت محافظت شده (Protected Mode) بگذرد. این حالت چیزی مشابه sand-box، یک فناوری ضد نفوذ است که برای جداسازی مرورگر از سیستم عامل و دیگر اجزای کامپیوتر به کار می رود.

 

بعد از این دو مرورگر، موبایل های آیفون ۴ و بلک بری Torch 9800 نیز مورد نفوذ قرار گرفتند. برگزار کننده این مسابقات گفته است که هیچ تلاشی برای نفوذ به کروم، فایرفاکس، اندروئید و ویندوز فون ۷ صورت نگرفته است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اموزشی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 21 فروردين 1395برچسب:, | 1:26 | نویسنده : محمد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • سحر دانلود